Angelique van Dijk - Helder bij letselschade

Overslaan en naar inhoud gaan

MAAK KENNIS MET

Angelique van Dijk

Als adviseur Personeel en Organisatie heb ik het HR-beleid opgezet voor onze snel groeiende organisatie. Ook pak ik allerlei projecten op: van de verhuizing en inrichting van ons (destijds) nieuwe pand tot het organiseren van diverse cursussen voor onze collega’s. Kortom, ik doe hier geen twee dagen hetzelfde. Heerlijk!

"Wat ik bijzonder vind aan Helder is het vertrouwen dat je krijgt als medewerker"

Organiseren zit in mijn systeem en daar krijg ik hier alle ruimte voor. Ook praktische zaken doe ik graag, zoals het begeleiden van stagiaires en de voorbereiding en uitvoering van de onboarding. Wat ik bijzonder vind aan Helder is het vertrouwen dat je krijgt als medewerker. Beide directeuren zijn heel mensgericht, ze willen echt dat alle medewerkers zich prettig voelen. En ze gaan er vanuit dat jij het beste weet wat goed voor je is. Dus als jij twee dagen per week thuis wil werken en je functie laat het toe, dan kan dat gewoon.

Die vrijheid voelt heel prettig. Het leukste project dat ik tot nu toe heb gedaan, was de verhuizing van ons hoofdkantoor. Tussen Kerst en Nieuwjaar gingen we met kantoorgenoten en vakmensen aan de slag. Het nieuwe pand lag letterlijk om de hoek, de verhuiswagen hoefde nog geen 500 meter te rijden. De sfeer was supergezellig. Onze wens voor een huiselijke inrichting, is mooi uitgevoerd door onze styliste. We krijgen nog steeds complimenten van bezoekers.