Second opinion bij letselschade - Helder bij letselschade

Overslaan en naar inhoud gaan

SECOND OPINION

Wat is het?

Deze twee woorden betekenen letterlijk ‘tweede mening’. Het is normaal om een second opinion te vragen als je niet zeker weet of de verzekeraar een goed aanbod voor schadevergoeding heeft gedaan. Of als je niet tevreden bent over de advocaat of letselschadejurist die je nu hebt.

Ga naar verhalen

Second opinion: zo werkt het

Niet tevreden?

Een second opinion aanvragen is heel eenvoudig. Je belt of mailt ons. Soms vragen we je om alvast wat informatie op te sturen. We komen bij je langs voor een kennismaking en we bespreken waarom je niet tevreden bent en hoe wij je verder zouden kunnen helpen. Dit bezoek kost je niets en je hoeft ook niets te beslissen.

 

Onderzoek

We bekijken je zaak en onderzoeken wat er mis gaat en waarom je niet tevreden bent. Ook dit is gratis. Soms is het nodig om het hele dossier door te lezen om alles goed te begrijpen. Dan zijn we er meer tijd aan kwijt. In dit geval vertellen we je eerst hoeveel dit gaat kosten, en jij beslist of je het de moeite waard vindt.

Advies

We adviseren je gratis over het vervolg van je zaak. Wat denken wij dat mogelijk is? Het kan ook zijn dat wij kansen zien voor hogere vergoedingen. We adviseren je hier graag in, maar de keus blijft aan jou: je stapt over naar Helder bij Letselschade of je blijft bij je huidige advocaat of letselschadejurist.

 

Overstappen

Wil je overstappen naar ons? Dan regelen wij dat je dossier wordt overgedragen aan ons. Je hoeft zelf dus geen contact op te nemen met je letselschadejurist of advocaat. De kosten voor het overdragen van je dossier betalen wij zelf. Ook de verdere behandeling van je zaak kost je niets. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

WIJ NEMEN GRATIS JE ZAAK OVER

Wanneer een second opinion?

Onze ervaring is dat veel mensen een second opinion bij ons aanvragen in deze situaties:

  • Er wordt te laat gereageerd door de verzekeraar.
  • Je hoort te lang niets van de verzekeraar of van je advocaat of letselschadejurist.
  • Je advocaat of letselschadejurist is slecht bereikbaar.
  • Je krijgt geen inzicht in de schadestaat, dat is een overzicht van alle schadeposten.
  • Je bent niet tevreden over de behandeling van je letselschadezaak.
Neem contact op

Helderheid in 4 stappen

1

Gesprek

We gaan met elkaar in gesprek en bekijken jouw zaak. Dit gesprek is zonder kosten en je zit nergens aan vast.

2

Onderzoek

We onderzoeken waarom je niet tevreden bent. Ook dit is meestal gratis. Kost het toch geld, dan krijg je eerst te horen hoeveel. Je beslist of je door wilt gaan.

3

Helder

We adviseren je gratis over de mogelijkheden voor (hogere) vergoedingen. Jij beslist: overstappen naar Helder of blijven bij de advocaat of letselschadejurist die je nu hebt.

4

Vergoeding

Wil je overstappen naar ons? Dan regelen wij gratis dat je zaak bij ons terechtkomt. We zorgen dat je schade zoveel mogelijk wordt vergoed en helpen je weer op weg.

Veelgestelde vragen

Klantverhalen

Voorbeelden uit de praktijk

01

Edwin

02

Dirk

03

Bilal

CONTACT

Iets voor jou een second opinion?

Denk je dat een second opinion iets is voor jou? Of weet je het nog niet zeker? Neem dan contact met ons op!

  • Het eerste contact is altijd gratis en je zit nergens aan vast.
  • Je weet dan meteen of er kansen zijn voor een andere, betere aanpak van je zaak.
  • Kies je voor ons? Dan helpen we je gratis verder. Onze kosten worden namelijk betaald door de verzekeraar die aansprakelijk is.

Meer weten? Vul het formulier hiernaast in. En we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Bellen kan ook: 085-0653149

Vraag een vrijblijvend gesprek aan